Regulamin sklepu

Sklep Internetowy Łapeczkowo działający pod adresem www.łapeczkowo.pl prowadzony jest przez Łapeczkowo Ewa Liszka ul. Odrowążów 4/2, 41-506 Chorzów, NIP: 6372072134
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Aby obie strony przyszłej transakcji były w pełni usatysfakcjonowane pragniemy przedstawić zasady według których współpracujemy z Klientem. W razie jakichkolwiek pytań udostępniliśmy numery kontaktowe oraz adresy mailowe, prosimy z nich korzystać bez obaw. Z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące zakupów oraz naszego asortymentu.

ZAMÓWIENIA
Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia (istnieje możliwość złożenia zamówienia z rejestracją na stronie sklepu lub bez rejestracji). Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem zwrotny, potwierdzający przyjęcie zamówienie przez sklep.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Realizacja zamówienia następuje do 48 h od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie w przypadku zamówień z wyborem przelew na konto oraz do 24h przy zamówieniach z wyborem przelewy24. Na zamówienia spersonalizowane i modyfikowane na indywidualną prośbę klienta sklep zastrzega sobie prawo realizacji do 5 dni roboczych, po wcześniejszym uzgodnieniu warunków z Klientem. (Jeśli zamówienie jest nieprawidłowe, podane przez Państwa dane są niekompletne wówczas kontaktujemy się z Państwem tylko drogą mailową pod wskazany w zamówieniu e-mail, czas realizacji zamówienia może się wówczas wydłużyć do momentu uzyskania od Państwa brakujących danych lub informacji i nie wynika z winy sklepu).
Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Wysyłka towaru realizowana jest od poniedziałku do piątku. Przewidywany czas dostawy jest to ok. 2-3 dni robocze. (Czas realizacji dostawy leży zawsze po stronie poczty polskiej i nie zależy od nas).
Towar zawsze wysłany jest wraz z paragonem fiskalnym, będącym potwierdzeniem zakupu oraz podstawa  ewentualnych wymian, zwrotów bądź reklamacji.
W przypadku niedostępności części towarów lub wydłużonym terminie dostępności objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

SPOSOBY PŁATNOŚCI
Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
–   zwykłym przelewem bankowym na konto Sklepu
–  poprzez system płatności elektronicznej Przelwy24 (możliwość płatności kartą płatniczą i systemy bankowości elektronicznej).

WYSYŁKA
Wysyłki realizujemy codziennie od poniedziałku do piątku.

Za opóźnienia w doręczeniu przesyłek wynikające z winy kuriera lub poczty polskiej nie ponosimy odpowiedzialności. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej i Firmy kurierskiej Pocztex.
Koszt dostawy:
List polecony piorytet: 10 zł (dotyczy tylko wysyłek bransoletek i buttonów czyli towarów do wagi 250 g)
…………………………………..12 zł (dotyczy wysyłek plakatów oraz poddupników z zestawy „Go Walk” od 250-500 g)
………………………………….13-14 zł przy wadze powyżej 500 gr – dotyczy zestawów „Imprints of love” i Ręczniko-mat
Pocztex48 przelew:      13-14 zł* (wszystkie towary powyżej wagi 500 g i niestandardowych wymiarach)

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia po przedpłacie na konto, tylko przy wcześniejszym ustaleniu warunków ze Sprzedawcą!

* cena przesyłki zwiększa się w zależności od ilości i wagi zakupionych zestawów (wzrasta o 2,50 zł na sztuce)

ODSTĄPIENIE OD UMOWY/ZWROTY
Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. (Nie dotyczy zamówień spersonalizowanych i modyfikowanych na indywidualne życzenie Klienta oraz zestawów midi, max oraz bransoletek z grawerem). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem terminu drogą mailową na adres: sklep@lapeczkowo.pl. 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia (decyduje data nadania).

Powołując się na Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827). Zgodnie z art. 38, Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach gdy:
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – dotyczy bransoletek z grawerem imienia pupila oraz innych produktów wykonanych przez Sklep na życzenie klienta.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz koszt dostawy równy najtańszej oferowanej przez Sprzedającego, zgodnie z art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta „Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.” Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta w formularzu odstąpienia od umowy.
Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.
Sklep nie odbiera żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!

WYMIANA TOWARU
Wymiany uwzględniane są do 14 dni od momentu otrzymania przez Kupującego towaru na jego koszt. (Jeśli wymiana towaru wynika z chęci Klienta a nie winy Sklepu, wymianie podlega tylko towar nie ujęty w pkt. 5 regulaminu)
Kupujący musi wówczas drogą telefoniczną lub mailową skontaktować się ze Sprzedawcą celem ustalenia warunków zwrotu przed wysyłką zwracanego towaru. Za ponowną wysyłkę wymienianego towaru kosztem dostawy obciążony zostaje kupujący, jak również kosztami wynikającymi z różnicy w cenie wymienianych towarów. (Jeżeli towar wymieniany jest droższy od zakupionego, w sytuacji odwrotnej ewentualna różnica w cenie zostaje zwrócona kupującemu na wskazany rachunek bankowy)

REKLAMACJE
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres:
Łapeczkowo
ul. Odrowążów 4/2
41-506 Chorzów
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu – paragon oraz opis przyczyny reklamacji – formularz reklamacyjny. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

Towary niewłaściwie użytkowane nie podlegają reklamacji (Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją użytkowania dołączaną do każdego zakupu oraz dostępną na stronie sklepu www.łapeczkowo.pl).

ZAWARCIE UMOWY NA ODLEGŁOŚĆ
W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).
Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym ŁAPECZKOWO, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych. (Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce – Polityka prywatności)

W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego.

Wszelkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep – Łapeczkowo, ich opisy lub zdjęcia, są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być prawnie chronione lub zastrzeżone. Klient przekazując Sklepowi zdjęcia zawierające produkty kupione w Sklepie, oświadcza, iż ma do niego wszelkie prawa autorskie i wyraża zgodę na publikację zdjęcia na stronie Sklepu oraz na profilu sklepu na portalach społecznościowych.

Kopiowanie wszelkich informacji oraz zdjęć będących własnością Firmy Łapeczkowo jest zabronione.